پوشاک بچه گانه نیلی قابلیت تغییر سایز دادن با بالا رفتن سن کودک را دارد

تنها یک پاسخ برای این سوال می تواند وجود داشته باشد: طبیعی. پنبه پارچه پیشرو برای لباس نوزاد است. و این تعجب آور نیست: نرم است، لمس آن دلپذیر است، لطیف است و اجازه می دهد هوا در گردش باشد.

به علاوه، تمیز کردن آن آسان است، که برای نوزادان مهم است. اما همه پنبه ها یکسان نیستند. به همین دلیل مهم است که بررسی کنید که پارچه مورد استفاده دارای گواهی OEKO-TEX است که ایمنی مواد را تضمین می کند.

این تایید می کند که پوشاک بچه گانه نیلی شامل پارچه یا بافتنی حاوی مواد مضر از جمله فلزات سنگین، رنگ های خطرناک یا آفت کش ها نیست. برخی از شرکت ها پنبه ارگانیک را نیز عرضه می کنند که بدون کودهای شیمیایی تولید می شود.

پارچه های ساخته شده از این ماده حتی ایمن تر و برای محیط زیست خوب هستند. الیاف ویسکوز و بامبو نیز در میان مواد مورد استفاده در ساخت لباس نوزاد یافت می شود.

پوشاک

برای شروع چند لباس برای نوزاد تازه متولد شده باید بخرید؟ چقدر لباس های بچه گانه شایان ستایش وجود دارد، به خصوص در اندازه های کوچک. یک شادی ناب!

احتمالاً می توانید یک کمد لباس کامل از اینها بخرید! و سپس آن‌ها آنجا می‌ماندند، هرگز نپوشیده‌اند. در مورد نوزادان اینطور است، آنها خیلی سریع رشد می‌کنند و دیگر نیازی به پوشیدن سایزهای بسیار کوچک ندارند، بنابراین در ابتدا نیازی به خرید لباس‌های زیاد نیست.

بهتر است از هر نوع چند مورد داشته باشید برای تغییر و برای رضایت خود. به یاد داشته باشید که برای شروع بهتر است لباس هایی در سایزهای 56 و 62 بخرید.

البته اگر نوزاد نارس نباشد، در غیر این صورت سایز 50 برای او در نظر گرفته شده است. اما حتی اگر از قبل می دانید که نوزاد نارس به دنیا می آید، برای خرید همه لباس های نوزاد در این سایز عجله نکنید. پس از تولد، ممکن است معلوم شود که کودک اندازه مناسبی دارد، علاوه بر این، نوزادان نارس خیلی سریع به این سن می رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.