استفاده از جک هیدرولیکی بالابر خودرو برای کم کردن ترافیک های شهری

جک های رشته ای بارهای بزرگ و سنگین را در یک خط مستقیم بلند می کنند، می لغزند، نگه می دارند و حمل می کنند. محکم اما جمع و جور، آنها برای موقعیت هایی که فضا برای سایر تجهیزات باربری سنگین محدود است، ایده آل هستند.

جک هیدرولیکی بالابر خودرو از 7 رشته سیم استفاده می کنند که نوعی سیم بافته شده با انعطاف پذیری بیشتری نسبت به فولاد جامد است. جک ها در داخل توخالی هستند و دارای دو دسته گوه هستند، یکی در بالا و دیگری در پایین. این گوه ها به طور متناوب رشته ها را گرفته و رها می کنند. سیستم با دنبال کردن دنباله کشیدن و گرفتن مجموعه طناب های متصل به بار بلند می شود.

یک جک رشته زمانی که به عنوان یک دستگاه مستقل در نظر گرفته شود سبک وزن است و همچنین فضای زیادی را اشغال نمی کند. این دستگاه ها برای استفاده در فرآیندهای ساختمانی که ممکن است نیاز به بلند کردن مواد با وزن چندین تن یا هزاران تن باشد، ایده آل هستند.

این دستگاه های بالابر با نیروی هیدرولیکی از نیروهای گیره و بالابر ترکیبی برای ایجاد یک حرکت خطی مداوم استفاده می کنند. سپس از این حرکت برای بلند کردن بار و به ارتفاع بیشتر استفاده می شود. شما همچنین می توانید از آنها در مناطق محدود استفاده کنید و کار با آنها بسیار آسان است.

جک

برخلاف جرثقیل ها که به دلیل زاویه ای که بازوها در آن قرار می گیرند، این را تجربه می کنند، جک های رشته ای نیروی خود را در یک خط مستقیم بر روی بار اعمال می کنند. این بدان معنی است که آنها می توانند وزن یکسانی را بدون از دست دادن ظرفیت بار در تمام مدت بلند کنند.

به دلیل ردپای کوچکی که دارند برای فضاهای تنگ مناسب هستند. استفاده ترکیبی از جک های چند رشته ای ظرفیت بالابری متمرکزتری را فراهم می کند. هنگامی که پروژه ها نیاز به عملکرد همزمان و هماهنگ چندین جک دارند، توسط رایانه ها هماهنگ و کنترل می شوند.

جرثقیل ها دستگاه های بلندی هستند که از قرن گذشته برای بلندمرتبه سازی مورد استفاده قرار می گیرند. اما با پیشرفت های عظیم در تکنولوژی ساخت و ساز، ثابت شده است که جک های رشته ای با نیروی هیدرولیکی بسیار بهتر از ماشین های قدیمی برای بلند کردن بارهای سنگین هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.