فوم هرمی باعث مرگ زن 60 ساله در مشهد شد

و آنچه که می دانید فوم هرمی فوم هرمی با فوم هرمی یکسان نیست تفاوت در کیفیت اغلب بلافاصله برای مشتری آشکار نمی شود. بنابراین.

قبل از خرید از بیدار راهنمای ما در مورد کیفیت فوم و همچنین راهنمای فوم پیچ خورده یا فوم هرمی را نیز مطالعه کنید تا مورد مناسب مورد استفاده خود را بیابید.

فوم هرمی عمدتاً برای از بین بردن صدا استفاده می شود. برای بهینه سازی آکوستیک استفاده می شود. تشک ها می توانند به وضوح انعکاس صدا را از دیوارها و سقف ها و سر و صدا و طنین در اتاق بیرون بیاورند که تأثیر مثبتی بر آکوستیک اتاق دارد.

فوم هرمی مانند فوم پیچ خورده، طنین را از بین می برد و صدای مستقیم را تقویت می کند. با فوم هرمی شما به خوبی به بیرون عایق نمی‌شوید.

اگر می‌خواهید عایق موثر بیرونی داشته باشید، بهتر است از فوم کامپوزیت ما یا ساختار 3 لایه ما با فوم کامپوزیت، قیر و فوم کامپوزیت دوباره استفاده کنید.

اگر مشکل شما مثلاً عایق کاری سقف و دیوار است، به مشاور آنلاین ما سری بزنید. در غیر این صورت می توانید از فوم هرمی برای عایق صدا در اتاق استفاده بهینه کنید. هرچه فوم ضخیم‌تر را انتخاب کنید، بهتر می‌توانید فرکانس‌های پایین (مانند باس) را مرطوب کنید.فوم

ما مدام تعجب می کنیم که چرا این همه متخصص خود انتصابی وجود دارد که اطلاعات نادرست را در اینترنت منتشر می کنند. ما نمی خواهیم چیز بدی را فرض کنیم و آن را صرفاً نادانی فرض کنیم.

با فوم هرمی، طنین را کاهش می دهید بنابراین می توانید طنین مخرب در اتاق را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. هرچه از جاذب های صوتی بیشتری استفاده کنید، طنین کمتری در اتاق خواهید داشت.

اگر به دنبال محصولات عایق صدا هستید، بهتر است از دسته بندی عایق صدا ما با همین نام دیدن کنید در آنجا محصولات مناسبی برای عایق کاری موثر سر و صدا پیدا خواهید کرد.

در آنجا همچنین بسیاری از راهنماهای دیگر را خواهید یافت که به شما کمک می کنند تا نیاز را محدود کنید. متأسفانه، عایق صدا و عایق صدا اغلب با هم اشتباه گرفته می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.