لامپ اشکی نور که اشعه آن به انسان توانایی باورنکردنی میدهد

فن آوری های لامپ اشکی نور مورد استفاده در نورپردازی سنتی نمی تواند با امکانات طراحی و نمایش گسترده ارائه شده توسط LED ها رقابت کند.

ال ای دی ها در مقایسه با فناوری های لامپ از نظر طراحی، اندازه و شکل، جایگزین های زیادی را به کاربران ارائه می دهند، زیرا به دلیل رنگ های غنی، ساختار بسیار کوچک، انعطاف پذیری شکل و ساختار قوی خود هستند. جدای از اینها;

ال ای دی ها نور طبیعی ایجاد می کنند. ال ای دی ها نسبت به منابع نور موجود بادوام تر، ماندگارتر و کارآمدتر از انرژی هستند. دارای ویژگی اتلاف حرارت کم با مصرف برق کم است. در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند. به منابع روشنایی LED نگاه کنید.

آیا چیزی بهتر از یک سیستم روشنایی وجود دارد که بتواند 8 ساعت در روز به مدت 35 سال بسوزد و ده برابر کمتر از یک لامپ معمولی برق مصرف کند؟

فناوری جدید که به اختصار LED نامیده می شود، خیابان ها و خانه های ما را بعد از اتومبیل ها روشن می کند. این سیستم روشنایی دارای ماندگاری رکوردی است.

لامپ

اگرچه این سیستم روشنایی جدید بسیار جدید است، اما در حال حاضر در طیف گسترده ای از چراغ های جلو اتومبیل گرفته تا منازل، صنایع، کارخانه ها، انبارها، انبارها، محل کار، ادارات، فروشگاه ها، ویترین ها، نمایشگاه ها و شهرداری ها استفاده می شود.

علاوه بر این، مزیت این فناوری تنها دوام آن برای مدت طولانی نیست. به عنوان مثال، اگر LED 50 درصد از بازار ایالات متحده را به خود اختصاص دهد، مصرف برق در این کشور 17 گیگاوات کاهش می یابد. این دقیقاً معادل هفده نیروگاه هسته ای متعارف است!

از سوی دیگر، سازمان کانادایی Glenergy اشاره می کند که LED برای کشورهای توسعه نیافته با زیرساخت های ضعیف ایده آل است. یک پنل خورشیدی کوچک و لامپ های LED متصل به باتری یک سیستم روشنایی کاملاً مستقل را ارائه می دهد. با کمتر از یک چهارم وات، LED ها می توانند نور مورد نیاز برای مطالعه یا پخت و پز را تامین کنند!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.