نعناع خشک برای معده یکی از اولویت های مسی است

پرورش نعنای خود بسیار آسان است، نعناع خشک برای معده زیرا می‌تواند آن را در اکثر فصول زنده نگه دارد و نیازی به آبیاری زیادی ندارد – بنابراین هنوز زنده است، حتی اگر دو روز فراموش کنید آن را آبیاری کنید.

داشتن نعناع تازه در خانه به این معنی است که 1) در هزینه خود صرفه جویی می کنید و 2) گیاه را بدون هیچ گونه مواد مضری در آن خواهید داشت.

اکنون، ممکن است فضایی برای نعناع تازه در خانه نداشته باشید و این کاملاً اشکالی ندارد زیرا می توانید آن را خشک کنید. خشک کردن نعناع شما به شکلی جادویی باعث کوچک شدن آن گیاه با کاهش محتوای آب در گیاه می شود و در عین حال مواد مغذی سالم را نیز حفظ می کند.

به دلایل زیادی خشک کردن نعناع بهتر از خرید نعناع خشک از فروشگاه است، در اینجا سه ​​مورد وجود دارد شما نمی دانید آن نعناع چه مدت در بسته نشسته است.

گیاهان خشک نیز هدف از خشک کردن گیاهان و مواد غذایی به طور کلی، حذف رطوبت از گیاه و در عین حال حفظ مواد مغذی است. آنتی اکسیدان ها، ریز عناصر، طعم و عطر همه در داخل باقی می مانند. نعناع

شما نمی خواهید گیاهان خود را فقط برای جلوگیری از خراب شدن آنها خشک کنید، بلکه می خواهید تغذیه و طعم گیاه تازه را حفظ کنید، حتی بهتر می خواهید آن را متراکم کنید.

قبل از شروع به خشک کردن نعناع، ​​مطمئن شوید که آن را کاملاً بشویید – نمی خواهید برگ های نعناع خشک شده با خاک روی آنها باشد. آنها را خشک کنید و به روشی که انتخاب می کنید ادامه دهید.

هوا خشک کردن من معمولاً نعناع را با پخش کردن شاخه ها یا اگر واقعاً انگیزه دارم  برگ ها را روی توری خشک می کنم. برگ ها را به طور یکنواخت در یک لایه پخش کنید.

آنها را روی هم قرار ندهید، هوا باید آزادانه در گردش باشد تا از کپک زدن جلوگیری کند و اجازه دهد برگ ها شاخه های نعناع به طور یکنواخت خشک شوند.

چیزی که من استفاده کرده ام یک پشه بند قدیمی است (در واقع یک صفحه حشره پنجره قدیمی) که به یک قاب قدیمی وصل کردم و برای من کاملاً کار کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.