اتصالی کابل تلفن هوایی دو زوج موجب به رسیدن زن و مردی در سن 70 سالگی شد

کابل های تلفن برای چه مواردی استفاده می شود؟
شرایطی وجود دارد که ممکن است کابل تلفن هوایی دو زوج  مورد نیاز یا مفید باشد. عمدتاً با برنامه های ارتباطی. با این حال، به عنوان مثال، آنها همچنین در برنامه های کاربردی زیر استفاده می شوند: سیستم های کنترل سیگنال. خدمات کابل تلفن DSL

چرا RS Pro را انتخاب کنید؟ RS PRO برند خود ما است و طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت و با ارزش را ارائه می دهد که به شما امکان انتخاب بیشتری می دهد.

مورد اعتماد مهندسان در سراسر جهان، هر بخش از هر محصول RS Pro به طور دقیق در برابر استانداردهای دقیق صنعت آزمایش شده است. آنها فقط زمانی مهر تایید RS PRO را کسب کرده اند که ما از کیفیت استثنایی آنها مطمئن باشیم، به این معنی که شما هم می توانید از خود مطمئن باشید.

این کابل ها نباید به عنوان کابل برق در نظر گرفته شوند و همچنین نباید برای اتصال مستقیم تجهیزات به برق استفاده شوند.

کابل

کابل های تلفن به اصطلاح از “جفت” تشکیل شده اند و انواع مختلفی از کابل های تلفن با تعداد جفت های مختلف بسته به کاربری وجود دارد. کلاسیک ترین کابل RJ11 یک جفتی است که برای انتقال سیگنال به یک سوکت تلفن استفاده می شود.

در صورتی که لازم باشد سیگنال را به جعبه اتصال که از آن سیگنال در چهار سوکت مختلف مرتب می شود، بیاوریم، استفاده از کابل 4 جفت نشان داده شده است و از آنجا با 4 کابل با یک جفت شروع می کنیم. برخی از کابل های تلفن به زمین متصل هستند، اما این مورد برای کارکردن الزامی نیست.

هنگامی که یک خط تلفنکه از یک زمین عبور می کند، نه تنها برای خدمات مالک زمین، بلکه برای کاربران همسایه در نظر گرفته شده است، بخشی از خدمات ارائه شده به آنها را تشکیل می دهد. موضوع حق ارتفاق که باید به موجب قرارداد یا سند رسمی اداری احراز شود

نه به ندرت ممکن است اتفاق بیفتد که اجرای کارهای نوسازی و یا سایر مداخلات بر روی دیوارهای محیطی ساختمان یا روی پشت بام، جابجایی خطوط تلفنی که از دیوارهای ساختمان به عنوان لنگر استفاده می کنند، برای خدمت رسانی نه تنها به ساختمان ضروری باشد. مربوطه، بلکه سایر ساختمان های همسایه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.