پودر قاووت پسته ای باعث افزایش اشتهای شما می باشد

روده اندامی است که اغلب به اشتباه دست کم گرفته می شود، پودر قاووت پسته ای زیرا روده سالم بر کل بدن تأثیر می گذارد. مواد مغذی را فیلتر می کند، تعادل آب را تنظیم می کند.

مواد مهمی مانند هورمون ها را تولید می کند و به عنوان نوعی سپر محافظ در برابر عوامل بیماری زا عمل می کند.محتوای بالای فیبر ده گرم در هر 100 گرم پسته را با اطمینان از تعادل فلور روده ای سالم، جلوگیری از یبوست و حتی می تواند از سرطان روده بزرگ جلوگیری کند.

فیبر غذایی یک عنصر غنی از فیبر است که از دستگاه گوارش عبور می کند و سموم را از بدن خارج می کند.بیشتر فیبر غذایی موجود در پسته به صورت هضم نشده دفع می شود.

اما مقداری از آن توسط باکتری های روده به پروبیوتیک تبدیل می شود. پروبیوتیک ها هضم لاکتوز را تقویت می کنند، حرکت روده را تنظیم می کنند و به علائمی مانند نفخ شکم یا سندرم روده تحریک پذیر کمک می کنند. پودر

در مورد اسهال ناشی از عوامل بیماری زا، ثابت شده است که میکروب های پروبیوتیک طول مدت بیماری را کوتاه می کنند. دلایل زیادی وجود دارد که چرا پسته سالم است.

و چرا باید آن را بیشتر در رژیم غذایی خود بگنجانیم. همه چیز سبز کوچک نه تنها مواد مغذی زیادی برای ما فراهم می کند، بلکه بمب های پروتئینی واقعی نیز هستند.

محتوای پروتئین بالا در پسته احساس سیری را طولانی تر می کند و همچنین می تواند به کاهش وزن کمک کند.پسته به دلیل آنتی اکسیدان های موجود در آن، نه تنها می تواند به پیشگیری از بیماری هایی مانند سرطان یا اختلالات متابولیک کمک کند، بلکه فشار خون پایدار و سطح کلسترول متعادل را تضمین می کند.

افراد دیابتی نوع 2 باید پسته را بیشتر بخورند، زیرا پسته به دلیل پایین بودن شاخص گلیسمی می تواند سطح قند خون را کاهش دهد.

لیپوپروتئین کم چگالی که به اختصار LDL نامیده می شود، چربی را از کبد به سلول های بدن منتقل می کند و باعث افزایش سطح کلسترول می شود.

برخلاف LDL، لیپوپروتئین با چگالی بالا یا HDL، کلسترول اضافی را از سلول ها به کبد منتقل می کند که باعث کاهش سطح کلسترول خون می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.