گفته شده قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز به رشد بیشتر حیوانات کمک میکند

اعتقاد بر این بود که قارچ ریشی که با نام علمی گانودرما لوسیدوم نیز شناخته می‌شود، با سابقه طولانی و تاریخی استفاده دارویی در طب سنتی آسیا، طول عمر و سلامتی را افزایش می‌دهد.‡

این گونه که در طبیعت نسبتاً کمیاب است، نام مستعار “قارچ جاودانگی” زمانی برای خانواده سلطنتی نگهداری می شد. در حال حاضر، ریشی به طور معمول کشت می شود و آن را در سراسر جهان در محصولات مختلف در دسترس قرار می دهد.

یکی از در دسترس ترین ها قهوه قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز است راهی مناسب برای افزودن فواید این ابر غذای سالم به روال روزانه خود.

با ترکیب فواید سلامتی ریشی با نوشیدنی‌ای که بسیاری از مردم برای شروع روز می‌نوشند، می‌توانید به راحتی این عادت را در برنامه خود قرار دهید. در اینجا نگاهی به فواید قهوه گانودرما خواهیم داشت.

قهوه

فواید قهوه ریشی از مواد مغذی و ترکیبات زیست فعال قارچ گانودرما لوسیدوم ناشی می شود. وقتی ریشی خشک و پودر یا استخراج شود، طیف وسیعی از مزایای سلامتی را به همراه دارد. این شامل:

اگرچه ده‌ها هزار گونه قارچ وجود دارد، اما تنها تعداد معدودی از آن‌ها در میان ابرغذایی‌ها به‌عنوان قارچ‌های کاربردی شناخته می‌شوند. این گونه ها مزایایی دارند که فراتر از تغذیه ساده است. به طور کلی، قارچ های کاربردی ارائه می دهند:

قارچ های سوپرفود علاوه بر غنی بودن از ویتامین ها و مواد معدنی که از عملکرد ایمنی حمایت می کنند، دارای پلی ساکاریدهای بتا گلوکان هستند.

هنگامی که مصرف می شود، این قندهای پیچیده از تعدیل ایمنی پشتیبانی می کنند و پاسخ ایمنی بدن را در هنگام به چالش کشیدن پاتوژن ها افزایش می دهند، اما در صورت لزوم به کاهش پاسخ بیش فعال کمک می کنند. بدن انسان بتا گلوکان نمی سازد، بنابراین مصرف منظم و روزانه، حمایت مطلوب ایمنی را تضمین می کند.

دانشمندان بیشتر  در مورد اهمیت سلامت روده برای رفاه کلی می آموزند، اما یک روده سالم نیاز به نسبت مناسب باکتری های مفید به بیماری زا دارد.

فیبر پری بیوتیک موجود در قارچ های کاربردی با تغذیه باکتری های خوب و ارتقای تنوع گونه ها به حفظ این تعادل کمک می کند. فلور روده سالم از سیستم ایمنی حمایت می کند و در عین حال از عملکردهای فیزیولوژیکی متعدد و سیستم های بدن نیز بهره می برد.