کیت تخمک گذاری مکس 14 که ارزش میلیاردی دارد

کیت های تست تخمک گذاری برای همه مناسب نیست، بنابراین مهم است بدانید که ممکن است نخواهید از آنها استفاده کنید اگر: شما چرخه های بسیار نامنظمی دارید ممکن است تلاش برای تعیین زمان استفاده از آنها خسته کننده باشد و هزینه ها ممکن است افزایش یابد.

شما مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک PCOS هستید. بسیاری از زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک سطح LH دائماً افزایش می‌یابد، بنابراین آزمایش‌های تخمک‌گذاری به اشتباه مثبت می‌شوند. شما در حال ورود به یائسگی هستید. مثل PCOS، این می تواند منجر به افزایش مداوم سطوح LH شود.

کیت تخمک گذاری مکس 14 نمی توانند بارداری را تضمین کنند، اما می توانند به شما کمک کنند تا بدانید روزهای باروری شما چقدر است. اگر کاندیدای مناسبی برای نوارهای تخمک گذاری نیستید یا به کمک بیشتری نیاز دارید، با پزشک خود صحبت کنید.

کیت

هنگامی که تب کودک شروع می شود، صبر کردن سخت است! اگر نمی خواهید وقت خود را برای باردار شدن تلف کنید، فناوری پزشکی فعلی مطمئناً می تواند احتمال تحقق آرزوی شما را افزایش دهد. با این حال، قبل از پرش به روش‌های تهاجمی‌تر، ممکن است بخواهید نوارهای تست تخمک‌گذاری را امتحان کنید.

آنها می توانند از آزمایش خون برای تعیین دوره باروری شما استفاده کنند یا حتی ممکن است یک سونوگرافی ترانس واژینال برای بررسی رحم و تخمدان شما انجام دهند.

همچنین، اگر متوجه شدید که پس از 6 ماه تلاش یا بیش از 1 سال نمی توانید باردار شوید، از صحبت با ارائه دهنده خود نترسید. پزشک شما می تواند کمک بیشتری ارائه دهد یا شما را به متخصص باروری راهنمایی کند.

هیچ زمان اشتباه یا درستی از روز برای آزمایش تخمک گذاری وجود ندارد. برخی از زنان ترجیح می دهند ادرار خود را در صبح آزمایش کنند، در حالی که برخی دیگر آن را بعد از ظهر یا عصر آزمایش می کنند. هر زمانی که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که هر روز در ساعت مشخصی تست کنید.