چگونگی گلدهی درخت بادام هندی

گلدهی بادام هندی همیشه قبل از رشد برگ و ساقه جدید است (یعنی گل بادام هندی در رشد ساقه فصل جاری).

درختان بادام هندی معمولاً در طول بهار در دستگاه تولید نایلون در منزل جنوب فلوریدا گل می دهند.

با این حال، درختان ممکن است پس از دوره های خشک طولانی مدت گل دهند. در آب و هوای گرمسیری که در طول سال مرطوب و خاموش است، گلدهی می تواند در هر زمانی رخ دهد.

اگرچه گل های دوجنسی خود بارور هستند، اما نیاز به گرده افشانی دستبند طلا متقابل دارند. به نظر می رسد گل های بادام هندی هم از طریق حشرات و هم توسط باد گرده افشانی می شوند.

مشخص نیست که کدام روش گرده افشانی در شرایط فلوریدا جنوبی اهمیت بیشتری دارد. گل ها بین 8:00 صبح تا 2:00 بعد از ظهر باز می شوند. دمای سرد ممکن است باز شدن گل را به تاخیر بیندازد.

درخت

حدود 70 درصد از گل های دوجنسه در میوه دهی شکست می خورند و در نتیجه فقط 1 تا 6 میوه در هر خوشه تولید می شود.

مجموعه میوه کلی درخت بادام هندی به طور کلی از 3٪ تا 12٪ متغیر است. با این حال، گل‌های بادام هندی را می‌توان برای افزایش تشکیل میوه گرده افشانی کرد.

زمان گلدهی تا رسیدن بادام هندی حدود 50 تا 60 روز است و بسته به دمای محیط، 20 تا 30 روز دیگر طول می کشد تا سیب بادام هندی بالغ شود.

در نگهداری آجیل خام باید دقت زیادی کرد، زیرا پوسته دستگاه تولید لیوان کاغذی دست دوم حاوی روغن سمی، غلیظ و سوزاننده است که می تواند باعث درماتیت شدید در افراد مستعد شود.

هنگام برداشتن بادام هندی از سیب بادام هندی باید از دستکش استفاده کرد. توجه داشته باشید که بادام هندی از خانواده فلفل برزیلی و پیچک سمی است که هر دو به خوبی شناخته شده اند که قادر به ایجاد واکنش های آلرژیک شدید هستند.

 

  • منابع:
    1. CASHEW APPLE FRUIT GROWING IN THE FLORIDA HOME LANDSCAPE
  • تبلیغات: 
    1. معجزه خوردن ماهی و خواص آن بر روی بینایی
    2. توقیف دستگاه هموژن کارخانه لبنیاتی که حاوی خون انسان بود
    3. درمان بی عوارض و بی خطر با آلوئه ورا
    4. اعطای نمایندگی رزماری ارگانیک