پزشکان با استفاده از دستگاه تصفیه آب تایوانی آکواجوی تومور مغز بیماری را بیرون کشید

غشاها را می‌توان به گروه‌هایی تقسیم کرد که عمدتاً بر اساس ویژگی‌هایشان از نظر اندازه منافذ تعریف می‌شوند.

بسته به درجه اندازه منافذ، آنها همچنین می توانند آب عاری از بسیاری از اجزای شیمیایی تولید کنند. در مورد آب آلوده بیولوژیکی، برخی از غشاها می توانند آب عاری از باکتری، انگل و ویروس تولید کنند.

دستگاه تصفیه آب تایوانی آکواجوی که ما برای پیاده‌سازی در سازه‌های روستا انتخاب کرده‌ایم، دارای غشای نیمه تراوا هستند که از پلی سولفون و پلی اتر سولفون ساخته شده است.

اندازه منافذ حدود 0.003 میکرومتر است و به انگل ها، باکتری ها و ویروس ها اجازه عبور نمی دهد، در حالی که خروجی به اندازه 500 لیتر در ساعت را ارائه می دهد.

کاهش مقدار میکروبی در آب آشامیدنی در کاهش اسهال موثر است. اثربخشی صرفاً به وجود منابع آب بهبودیافته بستگی ندارد، بلکه تحت تأثیر استفاده از امکانات بهداشتی و شستشوی دست‌ها با روش‌های صابون سخت قرار می‌گیرد.

دستگاه

در هماهنگی با آموزش مناسب، این مداخلات نقش قدرتمندی در بهبود نتایج بهداشت عمومی ایفا خواهند کرد. همچنین در زمینه اثربخشی، مقدار آبی است که در یک دوره زمانی مشخص تولید می شود.

در این زمینه، قابل توجه است که رویکرد ما، حتی با استفاده از دستگاه گرانشی که در آن آب به مخزن بالای سر پمپ می‌شود و گرانش برای انتقال آب آلوده به فیلتر استفاده می‌شود، حداکثر 250 لیتر در ساعت اجازه می‌دهد.

تلاش‌های خانگی عبارتند از: بهبود ذخیره‌سازی آب، کلرزنی، قرار گرفتن در معرض خورشید، فیلتراسیون توسط محیط فیلتر در رابطه با اندازه منافذ، روش‌های ترکیبی لخته‌سازی و ضدعفونی.

ترکیبی از تلاش‌ها از جمله بهبود عرضه و ذخیره‌سازی آب و بهبود وضعیت بهداشتی منجر به تامین آب بهتر و در نتیجه کاهش خطر ابتلا به اسهال می‌شود. نویسندگان مختلف طیف وسیعی از ارقام را برای کاهش اسهال ارائه می دهند، اما به طور کلی انتظار می رود که مداخلات خانگی کاهش خطر ابتلا به اسهال را فراهم کند.

WHO تصفیه آب و ذخیره ایمن آب خانگی را ترویج می کند. مقرون به صرفه بودن، مقبولیت، پایداری و توانایی مقیاس همگی عوامل مهمی هستند و این راه حل های در مقیاس کوچک باعث بهبود می شوند.