پارچه مبلی مخمل طرح دار که باتری گوشی را ضعیف میکند

صنعت مبلمان مانند یک دهه پیش نیست. در حال حاضر، مبلمان به میز، صندلی یا تخت سنتی محدود نمی شود.

صنعت مبلمان محصولات مربوط به دفتر، اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، باغ، مبلمان مدرسه و همچنین تشک، اثاثیه، اثاثه یا لوازم داخلی، قطعات مبلمان و غیره را پوشش می دهد. طیف گسترده ای از مواد اولیه در تولید مبلمان مانند چوب، حصیر، پلاستیک استفاده می شود. ، فلز، اخیراً نقره و از همه مهمتر منسوجات.

بافت منسوجات به کار رفته در مبلمان، کلاس و ظرافتی را به فضای داخلی می بخشد و به این ترتیب، تقاضا برای منسوجات مبله در حال حاضر رونق گرفته است.

تغییرات در سبک زندگی، مهاجرت به مناطق شهری، افزایش قدرت خرید و احیای اقتصاد تضمین کرده است که مصرف کنندگان از سرمایه گذاری روی اثاثه یا لوازم داخلی باکلاس تردید نکنند.

نیاز پارچه مبلی مخمل طرح دار برای مبلمان می تواند متفاوت باشد، اما نمی توان آن را با چیز دیگری جایگزین کرد. پارچه‌های مبلمان منزل یا منسوجات خانگی دارای تنوع گسترده‌ای از کاربردها یا کاربردها و همچنین محصولاتی هستند که ظاهر یک مکان را بهبود می‌بخشند.

پارچه

منسوجات خانگی مدرن از پارچه های طبیعی و مصنوعی تشکیل شده است. پارچه ها از طریق اختلاط یا حتی بدون ترکیب در یک نخ استفاده می شوند، قوی تر و بادوام تر می شوند. پارچه های نساجی که بیشتر برای مبلمان استفاده می شود عبارتند از ابریشم، پنبه، جوت، ابریشم مصنوعی، پشم، نایلون، پلی استر، ساتن، ارگانزا، ارگاندی و دیگران.

مهم است که اطمینان حاصل شود که پارچه ای که خریداری می شود، ماندگاری طولانی دارد. در مبلمان پارچه، اگر ترجیح به پارچه ترکیبی داده شود، باید در نظر داشت که درصد نسبی الیاف مختلف راهنمای قابل اعتمادی برای دوام نیست.

نخ سطحی در اینجا از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا این نخ سطحی است که استحکام و دوام پارچه را فراهم می کند. اگر پارچه خاصی دارای درصد بالایی از یک الیاف با کارایی بالا باشد اما این الیاف به عنوان نخ سطحی برجسته نباشد، استحکام مورد انتظار را به پارچه نمی دهد.