معرفی و تاریخچه پارچه کرپ

کلمه کرپ به معنای سطح چروکیده یا دانه ای است. این سارافون دخترانه مجلسی لمس دانه دانه متمایز را می توان با بافتن تغییرات توسط یا با اعمال یک عملیات شیمیایی یا مکانیکی به دست آورد.
کرپ های معروف عبارتند از ژرژت، نوعی پارچه ابریشمی، ساتن کرپ پشت، کرپ د چین و غیره. پلی استر یکی از پرکاربردترین الیاف در پارچه های کرپ در صنعت است، زیرا به دلیل سبکی، سایه روشن، مقدار زیادی پارچه و تنوع تولید آسان است.
با این حال، چنین محصولی فاقد ارزش راحتی است، جوراب دخترانه زیرا از پلی استر است. سعی شده است پارچه کرپ از الیاف سلولز احیا شده با ارزش اضافی راحتی همراه با سبکی، درخشندگی سایه و پرده فوق العاده ساخته شود.
پارچه
چالش های اصلی مهندسی مجدد مشخصات پارچه عکس رادیو جیوه دار همراه با طراحی مجدد پردازش مرطوب مطابق با انتظارات پارچه کرپ توسط مصرف کننده است.
پارچه Viscose Crepe با نخ Viscose ‘Z’ Super High Twist به عنوان تار و دارای یک الگوی متناوب 2/2 از نخ های Viscose ‘S’ و ‘Z’ Super High Twist به عنوان پود تولید شده است.
استفاده از نخ‌های ویسکوز با پیچش فوق‌العاده بالا با TPI دیفرانسیل در تار و پود همراه با نخ‌های تاب‌خورده «S» و «Z» متناوب در پود، از انرژی جنبشی نخ‌ها در بافت ساده استفاده می‌کند.
همانطور که پارچه از ماشین بافندگی آزاد می شود، نخ ها برای مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی باز شدن در ساختار محدود تلاش می کنند.
در نتیجه دسته دانه دانه ای به همراه یک دسته بسیار راحت به پارچه می دهند، زیرا ویژگی راحتی ذاتی الیاف ویسکوز دارد.
  • منابع:
    1. COMFORT RICH VISCOSE CREPE FABRICS
  • تبلیغات: 
    1. با مصرف رب گوجه 20 کیلو لاغر شوید
    2. ساخت نوار نقاله با شانه تخم مرغ های بازیافت شده!
    3. آیا سارقان موزه بریتانیا دستگیر شدند؟
    4. راز رسیدن به هدف از راه موفقیت و رفاه در زندگی!