مردی پتو گلبافت یک نفره گل برجسته برای مخفی کردن در جیب کتش جا داد

پتوی تابستانی پر از ابریشم، ویسکوز یا بامبو در زمستان کمکی نمی کند مگر اینکه آپارتمان خیلی گرم باشد. بیایید در مورد پتوهایی صحبت کنیم که در زمستان شما را از سرما محافظت می کنند و خوابی راحت را فراهم می کنند.

اوج رهبری، هرچند سبک و نرم، به پتو گلبافت یک نفره گل برجسته تعلق دارد. می توانید از محصولات 5 نقطه ای قرار داده شده در یک جعبه نوع کاست استفاده کنید. آنها بسیار گرم و قابل اعتماد هستند.

در رتبه دوم مدل های پشمی قرار دارند. گران ترین موی شتر با خاصیت ارتجاعی، قدرت، کشش مشخص می شود. پتوهای زمستانه ضد حساسیت به فروش می رسد. چنین محصولاتی به خوبی تمیز می شوند و از شستشوی ماشینی ترسی ندارند.

این به طور گسترده در آلمان و اتریش استفاده می شود. پتوهای نخی نیز قابل توجه هستند. این ماده به خوبی پاک می شود، رطوبت را جذب می کند، بیراهه نمی رود.

پس از بازدید از هر فروشگاهی که تشک می فروشد، مدل های متنوعی از محصولات مصنوعی را خواهید دید که با پرکننده مشخص می شود. چنین پرکننده هایی آلرژی ایجاد نمی کنند، ساس ها، کنه ها و قارچ ها را شروع نمی کنند.

پتو

لیوسل اولین بار در انگلستان ظاهر شد. از سلولز ساخته شده است. ماندگاری طولانی، رطوبت را به خوبی جذب می کند، برای لمس لذت بخش است. مراقبت از آن دشوار نیست، می توان آن را در ماشین لباسشویی شست.

فیبر پلی استر. از پلی استر ساخته شده است. الیاف به دقت در هم تنیده شده اند و در نتیجه ساختاری الاستیک ایجاد می شود. محصول نهایی به سرعت شکل را بازیابی می کند، رطوبت را تبخیر می کند، گرما را حفظ می کند و در خواص تهویه متفاوت است.

رقیق کردن از نظر خواص شبیه به نقش برجسته است. ماندگاری بالایی دارد. سیلیکون گرد و غبار و بو جمع نمی کند، کنه ها در آن زندگی نمی کنند. دارای خواص رشک برانگیز حرارتی است.

پتوهای مصنوعی نرم و سبک هستند و کاربرد و ماندگاری بالایی دارند. هزینه آنها بسیار کمتر از محصولات پشمی یا پر است.