مردی با پاره شدن کفش اسکیچرز مردانه ایرانی هرگز به منزلش برنگشت

ناگفته نماند که وقتی کفش هایی می پوشیم که احساس می کنیم در حال راه رفتن روی ابر هستیم، برای رفت و آمدهای روزانه خود بدون نیاز به توقف احساس راحتی بیشتری می کنیم.

اگر نمی‌خواهید کفش‌های نامناسب روزتان را خراب کند، روی یک جفت خوب سرمایه‌گذاری کنید تا روزتان به همان سبکی اول صبح، بدون درد یا ناراحتی به پایان برسد!

آیا میدانستید؟ مردی که کفش اسکیچرز مردانه ایرانی هوشمند دارد بیشتر در زنان موفق می‌شود. بله، این مطالعه ای است که توسط مجله GQ در سال 2016 انجام شد، که به ما می گوید که 76 درصد از زنان فکر می کنند چکمه های غیر رسمی جذاب ترین کفش هایی هستند که یک مرد باید در اولین قرار ملاقات بپوشد.

پوشیدن کفش های شیک شانس شما را افزایش می دهد و موفقیت شما را با زنان تسهیل می کند. بنابراین، آقایان، اکنون می دانید که از نظر استایل چه کاری باید انجام دهید تا قلب خانم مورد نظرتان را به دست آورید.

کفش

با این حال، فقط پوشیدن کفش کافی نیست. باید با زمان و شرایط سازگار شود. مهم است که بدانید چه موقع و کجا یک جفت کفش اسپرت بپوشید و به خصوص کدام یک را بپوشید.

بله، هر کفش اسپرتی از شما یک آقا نمی سازد، شما به کفشی نیاز دارید که به خودتان بستگی دارد. اگر می دانید چگونه این کار را به خوبی انجام دهید، کفش های شما ظاهری ظریف و ظریف به لباس های شما می بخشد.

آیا چکمه باید با شلوارک پوشیده شود؟ آنها را با کت و شلوار کراوات بپوشید یا حتی هنگام پوشیدن شلوار جین از آنها اجتناب کنید.

کفش های مردانه یکی از معدود اکسسوری‌های مد هستند که بدون ایجاد چین و چروک، امتحان خود را پس داده‌اند. تاریخچه آنها به زمان طولانی قبل از دوران ما باز می گردد. بیایید به گذشته برگردیم و این ماجراجویی تکاملی زیبای جفت چکمه را در طول زمان کشف کنیم.