عوامل مختلف استفاده از دمپایی روفرشی در افراد مسن

از آنجایی که افرادی که در معرض خطر بالای زخم پای دیابتی هستند، بیشتر از پارچه مبلی جدید که تحمل وزن خود را در داخل خانه انجام می دهند و بسیاری از زمین خوردن ها در افراد مسن در داخل خانه رخ می دهد.
انتخاب کفش های داخل خانه، به ویژه، این پتانسیل را دارد که تأثیرات قابل توجهی بر این سلامت داشته باشد.
نتایج. مطالعات قبلی با بررسی کفش‌های داخلی که توسط افراد خاص در معرض خطر افتادن یا زخم پا پوشیده می‌شود، نشان می‌دهد که کفش‌های داخلی که هر روز می‌پوشند، از حد مطلوب دور هستند.
افراد مسن و که در معرض خطر افتادن به دلیل بیماری پارکینسون یا سکته هستند، معمولاً دمپایی روفرشی می پوشند یا کلاً بدون کفش در خانه می روند.
این برای افراد مبتلا به دیابت و سابقه زخم پا مشابه است، و مهمتر از همه، کسانی که برای جلوگیری از زخم پا برای آنها کفش تجویز شده است، اغلب از پوشیدن آن در داخل خانه کوتاهی می کنند.
دمپایی روفرشی
پوشیدن کفش‌های داخلی انگشتر نامزدی مختلف و عوامل مرتبط با آن در یک نمونه بزرگ. هدف این مقاله بررسی انواع کفش‌های داخل درب است که اغلب در سال قبل از بستری شدن در بیمارستان در جمعیت بزرگی از بیماران بستری استفاده می‌شود.
نسبت این کفش که در سه دسته اصلی کفش قرار می‌گیرد: «کفش‌های محافظ»، «غیر بر اساس خطوط راهنمای شناخته شده، کفش محافظ و «بدون کفش».
علاوه بر این، این مقاله به بررسی عوامل اجتماعی-دموگرافیک، وضعیت پزشکی، وضعیت پا و درمان پا در ارتباط با پوشیدن انواع و دسته بندی های مختلف کفش داخلی می پردازد.
چنین اطلاعات مبتنی بر جمعیت که عوامل زیباترین مدل تونیک زنانه بالقوه تعدیل کننده را در چنین استراتژی هایی شناسایی می کند.
ممکن است به پزشکان، محققان و سیاست گذاران سلامت عمومی کمک کند تا استراتژی هایی را هدف قرار دهند که خطرات سلامت مرتبط با کفش و بار مرتبط با آن را کاهش می دهد.
  • منابع:
    1. Factors associated with type of footwear worn inside the house: a cross-sectional study
  • تبلیغات: 
    1. دختر جوانی که توانست با استفاده از اطلاعات خود ثروتمند شود
    2. مصرف پنیر در سن بلوغ ممنوع شد!!
    3. این ترفندها رو برای رسیدن به ثروت آفرینی بکار بگیرید
    4. ریزش 60 درصدی قیمت کاشی در بازار تهران