علم ثابت کرده حوله تن پوش مردانه پارگی دیسک کمر را تا 90 درصد بهبود می بخشد

اگر حوله تن پوش مردانه ای لذیذ می خواهید که گرم و فوق العاده نرم باشد، حتی پس از چندین بار شستشو، حوله حمام پنبه ای ریزورت Frontgate را پیشنهاد می کنیم. این بهترین انتخاب ما از سال 2017 بوده است.

این متراکم ترین و نرم ترین حوله ای است که تا به حال امتحان کرده ام. این حوله به اندازه بسیاری از حوله های تری که آزمایش کرده ایم جذب می شود و در یکی از گسترده ترین طیف رنگ هایی که دیده ایم عرضه می شود.

این یک فرقه کمی در میان کارکنان ما ایجاد کرده است و برای سال‌ها به طور مداوم نظرات کاربران بالایی داشته است. از بین همه انتخاب هایی که من انتخاب کرده ام، در تمام راهنماهایی که برای Wirecutter نوشته ام، حوله Frontgate همان چیزی است که بیشتر از همه می شنوم که مردم درباره آن هیاهو می کنند.

Frontgate برای استفاده بسیار شیک و فوق‌العاده به نظر می‌رسد، دارای گواهی Oeko-Tex  است، و از پنبه ترکی با منگنه بلند ساخته شده است، بنابراین صاف و بادوام است. فقط Onsen با پنبه با کیفیت بالاتر ساخته شده است، اما قیمت آن حدود 40٪ بیشتر است.

 

شمع محکم Frontgate ضخیم‌ترین حوله‌هایی بود که ما آزمایش کرده‌ایم و آن را بسیار کرکی می‌کرد.

وقتی در اتاق خوابم پیچیده شده در فرانت گیت قدم می زنم، احساس می کنم در یک روز اسپا هستم، و بعد از شستشوی آزمایشی ما، تقریباً جدید به نظر می رسید و در واقع احساس بهتری نسبت به بیرون از بسته داشت. از طریق سه دور آزمایش در چهار سال گذشته، و همچنین از طریق سال‌ها آزمایش طولانی‌مدت، از جمله استفاده روزانه و تعداد زیادی شستشو، به‌طور مداوم فوق‌العاده بوده است.

فرانت گیت در تست های حمام ما بسیار جاذب بود و به جای فشار دادن آب، آب را جذب می کرد. حوله‌های تری معمولاً در حین خشک شدن احساس می‌کنند که به‌طور ناراحت کننده ای کشیده می‌شوند، اما شمع Frontgate صاف به نظر می‌رسد و به راحتی روی پوست خیس حرکت می‌کند.

نسبت به بسیاری از حوله‌های دیگری که امتحان کرده‌ایم، از جمله حوله‌های بروکلین و اسنو، کمتر احساس چسبندگی به بدن را داشت. همچنین بهتر از بسیاری دیگر بود.

البته نه به خوبی انتخاب ارتقا یافته ما، حوله حمام آبگرم رایلی. بر خلاف حوله‌های ضخیم دیگر که سفت می‌شدند، بخش عمده‌ای از Frontgate دارای حرکت و سیال بیشتری برای استفاده بود.