دانش آموزان مدرسه ای در تهران معلم خود را آتش زدند

استفاده از اندازه‌گیری‌های آنتروپومتریک و همچنین قیمت صندلی آرایشگاه زنانه دست دوم در طراحی، راحتی مشتری را بهبود می‌بخشد و اختلالات اسکلتی عضلانی (MSDs) را کاهش می‌دهد و در نتیجه عملکرد آنها را بهبود می‌بخشد.
علاوه بر این، MSDs به عنوان آسیب در سیستم عضلانی و عصبی، از جمله عضلات، استخوان‌ها، مفاصل، تاندون‌ها و رباط‌ها، اعصاب و عروق خونی تعریف می‌شود که می‌تواند فعالیت‌های معمول دانش‌آموزان را محدود کند.
اختلالات اسکلتی مرتبط با کار یکی از پیامدهای وضعیت بدنی نامناسب است که می تواند بر کارایی، عملکرد، رفاه و کیفیت کار تأثیر بگذارد.
اطلاع از قیمت صندلی ماساژور سنگ یشم منجر به سلامت، ایمنی، بهره وری، رفاه و انگیزه برای مطالعه می شود.
بنابراین، طراحی صحیح صندلی‌ها بر اساس ارگونومیک و مشخصه‌های تن‌سنجی، کارایی را افزایش می‌دهد و کیفیت آموزش را ارتقا می‌دهد، منجر به وضعیت صحیح وضعیت در دانش‌آموزان می‌شود.
صندلی
صندلی چرخدار کودک اختلالات اسکلتی عضلانی عدم تطابق بین ویژگی‌های آنتروپومتری دانش‌آموزان و ابعاد آن را کاهش می‌دهد.
به عنوان مثال، Panagiotopoulou و همکاران. گزارش داد که صندلی های کلاس خیلی بلند و خیلی عمیق هستند. میزها نیز برای دانش آموزان بسیار بلند هستند.
گووالی و بودولوس دریافتند که ارتفاع میز و صندلی برای اکثر کودکان بزرگتر از حد مجاز است. در ایران، مطالعات همچنین عدم تطابق بین ابعاد بدن دانش‌آموزان و صندلی‌ها و میزهای کلاس را نشان داده‌اند.
در مطالعه‌ای که توسط زارعی و همکاران انجام شد. ابعاد صندلی و ابعاد دانش آموزان فقط در پارامترهای طول میز مطابقت دارند. بیات کشکولی و ناظریان گزارش کردند که ابعاد صندلی ها بیشتر از حد قابل قبول برای اکثر دانشجویان است.
مطالعات دیگر عدم تطابق قیمت صندلی طبی دیسک کمر و ویژگی‌های صندلی‌های موجود و ابعاد آنتروپومتریک دانش‌آموزان را نشان داد.
  • منابع:
    1. Design and Development of an Ergonomic Chair for Students in Educational Settings
  • تبلیغات: 
    1. محاسن و معایب استفاده از کمربند چرمی
    2. اعتصاب گل فروشان برای فروش گل ختمی!
    3. تابلویی که تصاویر آن هر بار تغییر می کند
    4. تاثیر عدس بر روی گشایش بخت!