تولید روغن خوراکی از تخمه آفتابگردان به آسان ترین روش

باید گفت یکی از نیازهای یک محصول دانه روغنی که باید لباس چرم دخترانه برای تولید بیودیزل در نظر گرفته شود این است که در مقایسه با انرژی مورد استفاده برای تولید سوخت، انرژی بازگشتی مثبت داشته باشد.
این تا حدی به انرژی ورودی برای تولید دانه های روغنی بستگی دارد.
این مقاله به بررسی تعادل انرژی بین ورودی و خروجی در واحد سطح برای یک محصول آفتابگردان رشد یافته در یونان می پردازد تا آن را به عنوان منبعی برای تولید بیودیزل ارزیابی کند.
محاسبه ورودی انرژی بر اساس عملیات و نهاده های مختلف استفاده شده توسط کشاورزان در Evros در شمال یونان بود.
برای تخمین انرژی مورد نیاز برای رب انار تولید دانه‌های آفتابگردان، تولید کودها و آفت‌کش‌ها و تولید و استفاده از ماشین‌آلات مزرعه، معادل‌های انرژی مناسب از ادبیات موجود در نظر گرفته شد.
تخمه آفتابگردان
خروجی انرژی با ضرب کردن عملکرد دانه و تعبیر خواب تخمه آفتابگردان در ارزش انرژی مربوطه آنها برآورد شد. مجموع انرژی ورودی 10 · 49 GJ در هکتار محاسبه شد که کودها ورودی های اصلی بودند.
با فرض عملکرد معمولی دانه آفتابگردان 1800 کیلوگرم در هکتار، همانطور که در شرایط عادی در زمین های حاصلخیز خشک حاصل می شود.
با در نظر گرفتن ارزش انرژی دانه، ارزش انرژی خالص 36·87 GJ در هکتار برآورد شد و نسبت انرژی خروجی به ورودی انرژی تقریباً 4·5:1 است.
تخمه آفتابگردان بوداده یک محصول بسیار محبوب رسیدن به خاک سفت در دفینه در کشورهای CIS است.
در فدراسیون روسیه. بسیاری از مردم دوست دارند آن را بخرند: نه تنها جوانان، بلکه مسن ترها نیز مردم. تقاضا برای این محصول در رده میان وعده ثابت است.
  • منابع:
    1. RD—Rural Development: The Energy Balance of Sunflower Production for Biodiesel in Greece
  • تبلیغات: 
    1. طی کردن مراحلی تا موفقیت مالی
    2. راحت ترین روش برای درآمد میلیاردی برای افراد تنبل
    3. با روشهای حرفه ای در کمترین زمان پولدار شوید
    4. بهترین روشهای ممکن برای یک مدیر موفق شدن