بلوز زنانه ارزان که پوشیدن آن موجب تقویت مغز میشود

روزی روزگاری، جنسیت شما انتخاب های مد شما را برای خرید بلوز زنانه ارزان یا بلوز مردانه تعیین می کرد. در بیشتر چند صد سال گذشته در دنیای غرب، زنان لباس و دامن می پوشیدند و مردان شلوار می پوشیدند.

به جز اسکاتلندی ها خوشبختانه، مد به گونه‌ای تکامل یافته است که هم مردان و هم زنان می‌توانند هر چیزی را که می‌خواهند بپوشند، اگرچه هنوز توصیه می‌شود نکات مد را از استایلیست‌های شخصی استفاده کنید.

با این حال، چند روند مد جنسیتی وجود دارد که همچنان ادامه دارد، و این یکی از مواردی است که لباس پوشیدن زنان را کمی دشوارتر از آنچه باید باشد، می کند: دکمه ها! دکمه ها در طرف های مختلف پیراهن یا ژاکت بسته به اینکه برای کدام جنس طراحی شده است ظاهر می شوند.

با وجود این واقعیت که اکثریت قریب به اتفاق همه انسان ها راست دست هستند، فقط پیراهن های مردانه دارای دکمه هایی در سمت راست هستند. پیراهن های زنانه دارای دکمه هایی در سمت چپ هستند. برای چپ دست ها عالی است، اما چند دقیقه بیشتر در صبح برای بقیه.

با توجه به شباهت نسبی در شکل پیراهن های مردانه و زنانه، این امر به ویژه پوچ به نظر می رسد.

بلوز

مطمئناً، ممکن است کمی خیاطی اضافی برای در نظر گرفتن برخی انحناهای کلی وجود داشته باشد، اما پیراهن دکمه‌دار ساده یکی از لباس‌های تک جنسیتی است که به طور منظم توسط هر دو جنس می‌پوشند. یک پیراهن خوب حتی می تواند به شما کمک کند تا لباس بپوشید تا جوان تر به نظر برسید. پس چرا گیج شدن دکمه؟

منشأ بحث دکمه مخالف با گذشت زمان از بین رفته است، اگرچه مورخان نظریه هایی دارند. در آن زمان دکمه ها فقط برای کسانی بود که توانایی خرید آن ها را داشتند. بقیه به سادگی لباس های خود را با نوارهای پارچه می بندند یا آنها را با ضامن های چوبی می بندند.

زنان طبقه متوسط و بالا، علاوه بر داشتن لباس‌های دکمه‌دار، معمولاً خدمتکارانی نیز داشتند که به آنها کمک می‌کرد تا لباس‌های پیچیده‌شان را وارد و بیرون بیاورند. سخت است که خودتان وارد کرست، شلوغی، دامن حلقه ای و چندین لایه کت و شلوار شوید. لباس دوزها که می‌دانستند شخص دیگری دکمه‌ها را می‌بندد، دکمه‌ها را به سمت چپ لباس‌های زنانه می‌دوختند تا خدمتکار راحت‌تر آن‌ها را راست دست کند.