با کیسه فریزر ساده برای خود کفش تهیه کنید

می توانید طول عمر توصیه شده فریزر را در وب سایت FDA بیابید، اما مک کوی هشدار می دهد که این مدت معمولا کمی طولانی است.

سازمان غذا و دارو ممکن است به شما بگوید که سوپ‌ها و سوپ‌ها می‌توانند تا شش ماه در فریزر با خیال راحت نگهداری شوند، اما طعم‌ها واقعاً شروع به محو شدن می‌کنند و در حدود دو ماه آینده شروع به خطر سوختن طعم فریزر می‌کنند.

از آنجایی که استوک معمولاً بلوک سازنده یک دستور غذا است . شما همیشه برای داشتن کاملترین طعم به آن نیاز ندارید – می توانید آن را برای مدت کمی بیشتر از یک سوپ آماده فریز کنید.

همیشه می‌توانید یخ‌زدایی را در کیسه فریزر ساده انجام دهید. آهسته بهترین کار است، زیرا امکان یخ‌زدایی بیشتر را فراهم می‌کند و تضمین می‌کند که غذای شما در دمای ایمن باقی بماند.

اما اگر عجله دارید، کیسه فریزر خود را در یک کاسه قرار دهید و روی آن آب خنک بپاشید. قوانین اصلی بالا را به خاطر بسپارید و حتی به تقلب با آب گرم فکر نکنید.

شما نمی خواهید یک ظرف داغ داغ از سوپ یا خورش یا آب گوشت را مستقیماً در فریزر قرار دهید. این خطر گرم کردن بقیه غذای منجمد شما را دارد.

پس بگذارید تا دو ساعت روی پیشخوان خنک شود. اگر هنوز گرم است، آن را در یخچال قرار دهید. پس از خنک شدن در دمای اتاق، می توانید آن را فریز کنید.

برای سرعت بخشیدن به این فرآیند، مک کوی توصیه می کند که مایعات داغ را در ظروف کم عمق در یخچال خنک کنید. فقط آنها را روی پنیر آب شده قرار ندهید.

تصویر ممکن است حاوی ماهیتابه قاشق قاشق و چنگال و ووک باشد. کیف ها دوست شما هستند! در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید گوشت را در یک کیسه در بسته وکیوم منجمد کنید.

هر چه هوای کمتری در آن وجود داشته باشد، رطوبت کمتری در هنگام یخ‌زدایی از دست خواهید داد و خطر طعم ناخالص سوختگی در فریزر کمتر می‌شود.