افتادن ساعت rolex submariner موجب مرگ دو راننده تریلی در جریان مسابقات جهانی شد

درست از یک فیلم جیمز باند، ساعت متصل اکنون به یک لوازم جانبی ضروری تبدیل شده است. برخلاف ساعت کلاسیک که همه ما می شناسیم، این ساعت هوشمند علاوه بر نشان دادن زمان، عملکردهای مختلفی نیز دارد. دریابید که فواید آن چیست و چگونه از آن به صورت روزانه استفاده کنید.

ساعت rolex submariner یا ساعت هوشمند در زبان انگلیسی، شباهت زیادی به یک ساعت کلاسیک دارد. اگر ساعت 2.0 یک موفقیت خیره کننده است، به این دلیل است که چندین مزیت دارد.

صفحه نمایش لمسی آن علاوه بر اینکه به مچ دست می چسبد و زمان را به ما می گوید، به ما امکان می دهد به ویژگی های زیادی دسترسی داشته باشیم.

متصل به گوشی هوشمند، جایگزین تلفن شما می شود. مستقیماً روی صفحه لمسی آن می توانید پیام های متنی ارسال و دریافت کنید یا حتی تماس بگیرید یا دریافت کنید. عملی، ساعت با دفترچه تلفن شما همگام می شود تا به شما امکان می دهد تمام مخاطبین خود را پیدا کنید.

ساعت

از آنجایی که ساعت شما دارای حسگرهای حرکتی است، می تواند برای همراهی شما در طول فعالیت های ورزشی بسیار مفید باشد. تعداد گام‌ها را ثبت می‌کند و مسیر شما را برای ارزیابی کیلومترهای پیموده شده دوباره دنبال می‌کند. مناسب برای پیاده روی یا دویدن.

با یک ساعت مچی میتوانید به موسیقی گوش دهید. سرگرمی با اکثر دستگاه های هوشمند همراه است. به همین دلیل است که سازندگان عملکرد پخش موسیقی را در ساعت‌های هوشمند ادغام کرده‌اند.

به طور خاص، می توانید موسیقی را در آنجا ذخیره کنید یا موسیقی را از تلفن هوشمند خود کنترل کنید. برای دستیابی به نتایج بهتر در طول جلسات تناسب اندام، می توانید موسیقی را انتخاب کنید که به سرعت شما کمک می کند. هدست بلوتوث به خوبی انجام خواهد داد.

برخی از مدل‌های ساعت‌های متصل دارای سنسور قلب هستند که به طور مداوم نبض شما را اندازه‌گیری می‌کند و ضربان قلب شما را نشان می‌دهد. همچنین گاهی اوقات می توان کیفیت خواب خود را با این لوازم جانبی ارزیابی کرد.