استفاده از کلاه نقاب دار پسرانه برای بهبود سیستم تنفسی معجزه می کند

آیا شما یکی از کسانی هستید که طاقت بردن زباله های خود را در خیابان بدون اینکه کاملاً ظاهری داشته باشید را ندارند؟ وقتی از خواب بیدار می‌شوید، جرات یا زمان کافی برای رام کردن عرق‌های خود را ندارید؟

کلاه نقاب دار پسرانه همیشه می داند که چگونه سر شما را با موفقیت تاج بگذارد و اطمینان روزهای بزرگ را برای شما به ارمغان بیاورد!

اگر پوشیدن کلاه به شما اجازه می دهد در یک چشم به هم زدن ظاهر خود را تطبیق دهید، می توانید نحوه پوشیدن آن را نیز تغییر دهید: با خم شدن به عقب، کلاه توجه و نگاه را به خود جلب می کند، برعکس، با پایین آوردن آن برای حالت ناشناس عالی است. جلو یا مرتبط با عینک آفتابی.

کلاه، کلاه یا باقالی: محافظی عالی در برابر تغییرات شدید آب و هوا هستند. پیچ روی سر، اطراف گوش یا بالای پیشانی، هر هدگیر کاربردهای خود را دارد. در برابر سرما، باران، خورشید، باد، کیفیت محافظت از آن به شکل و جنس آن بستگی دارد.

کدام روسری را با توجه به فصل انتخاب کنیم؟ تابستان بدون محافظ کلاه یا کلاه چه خواهد بود؟ در اینجا ترجیح می دهیم حتی برای یک ثانیه آفتابی آن را تصور نکنیم!

کلاه

همچنین، بدون هیچ تردیدی، به شما توصیه می کنیم که کلاهی به شکل پاناما، نخی یا کتان یا حتی کلاه حصیری کلاسیک اما نه کمتر شیک، نسخه قایق‌ران-گونگت انتخاب کنید.

بیایید کلاه کتان را فراموش نکنیم که این کار را نیز به خوبی انجام می دهد. این می تواند در صورت گرمای شدید از شما محافظت کند و شما را در هر یک از فعالیت های شما با آرامش دنبال کند.

در صورت سرما و دمای پایین، توصیه می کنیم از مواد گرم و محافظ مانند پشم و چرم استفاده کنید. کلاه یا چپکا مدل های بسیار خوب و متحدان واقعی برای تجربه یک تابستان شکست ناپذیر در وسط زمستان هستند!

فراموش نکنیم که سر آسیب پذیرترین قسمت است: پوشاندن آن را فراموش نکنید! اینجاست که بدن شما بیشترین گرما را ساطع می کند.
“در زمستان از مواد گرم و محافظ مانند پشم و چرم  استفاده کنید.”