استفاده از لوازم یدکی خودرو در شیراز برای شکنجه دادن در زندان ها

خودرو به طور کلی شامل 30000 قطعه خودرو می باشد.

بیایید با هم از طریق سیستم های کاری در خودرو با قطعات و لوازم یدکی خودرو در شیراز و عملکرد آنها آشنا شویم که توضیح بیشتر را تسهیل می کند:

عمدتاً شامل موارد زیر است:

1- باطری: قلب برقی ماشین است، زیرا هیچ ماشینی بدون آن نمی تواند کار کند و از طریق آن ماشین تغذیه می شود. یکی از مهمترین قطعات مکانیکی خودرو به حساب می آید. اما در برق متوجه کیفیت چند باتری خواهیم شد نه فقط یک باتری.

2- دینام یا دینام: ژنراتور پس از روشن شدن باتری و تا خالی نشدن آن، انرژی الکتریکی را به سایر دستگاه های خودرو تبدیل می کند و همچنین به طور خودکار باتری را شارژ می کند.

ژنراتور پس از تبدیل آن، توان مناسبی را تولید می کند تا با تمام اجزای داخل خودرو مطابقت داشته باشد تا وظایف خود را انجام دهد.

البته ژنراتور شامل چندین قطعه یدکی مانند سیم پیچ دوار، دو قسمت، استاتور و روتور می باشد.

لوازم

قطعات مکانیکی خودرو و عملکرد آنها:

موتور: مثل قلب تپنده ماشین است که بدون آن حرکت صورت نمی گیرد.

موتور ماشینی است که انرژی حاصل از احتراق بنزین یا هوا توسط گازوئیل را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند و بدین ترتیب چرخش رخ می دهد و حرکت چرخشی چرخ ها را منتقل می کند.

موتور شامل تعداد زیادی قطعات خودرو می باشد که در ادامه به چند نام از قطعات خودرو اشاره می کنیم. نام قطعات خودرو بسته به هر کشور ممکن است متفاوت باشد:

سیلندرها: در داخل آنها، فرآیند تراکم سوخت با حرکت پیستون در آنها اتفاق می افتد و لازم است که عدد زوج معینی داشته باشند.

شمع ها: از قطعات مهم و مصرفی خودرو محسوب می شوند. جرقه لازم برای احتراق را در موتورهای دیزلی ایجاد می کند اما در موتورهای دیزلی با اسپری جایگزین می شود. زیرا گازوئیل در دمای بالا می سوزد و برای احتراق نیازی به جرقه ندارد.

سوپاپ: به معنی دهانه های ورودی و خروجی است، جایی که آنها برای ورود بنزین یا گازوئیل کار می کنند و سپس خروج گازهای حاصل از احتراق را کنترل می کنند، زیرا یک جفت یا چند سوپاپ روی هر سیلندر قرار می گیرد.