استفاده از صندل دخترانه تابستانی برای تصفیه آب

دمپایی هایی را ترجیح دهید که با مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند. اگر کفش‌هایتان را در می‌آورید، سپس دمپایی می‌پوشید که به تنفس پاهایتان کمک نمی‌کند، این عاقلانه‌ترین انتخاب نیست.

صندل دخترانه تابستانی هایی که با مواد غیر قابل تنفس ساخته شده اند، زیستگاه ایده آلی برای باکتری ها خواهند بود، زیرا درجه رطوبت مناسب ایجاد می شود، بستری برای رشد کپک ها و باکتری ها. بنابراین همه اینها با احتمال ابتلا به عفونت قارچی عواقب دارد.

هر فصلی دمپایی مخصوص به خود را دارد: به پوشیدن فقط یک جفت دمپایی در تمام طول سال فکر نکنید. آیا نمی خواهید دمپایی با جوراب بپوشید؟

اول از همه، دمپایی ها را باید به طور مکرر مانند کفش شست، حتی اگر فقط در خانه استفاده شود. بگذارید در هوای آزاد خوب خشک شوند. شما می توانید زیرا هر روز داخل آن را با یک پارچه مرطوب، شاید آغشته به محلولی با روغن درخت چای یا سرکه تمیز کنید.

همه ما دختر بوده ایم و می خواستیم چند صندل پاشنه دار بپوشیم. تمایلی وجود دارد که می‌توانیم آن را طبیعی بدانیم که دختران بخواهند بزرگ‌تر به نظر برسند، این را می‌توان در یک زمینه عادی درک کرد.

صندل

اما اگر دختران زیر 10 سال را ببینیم که صندل پاشنه دار می پوشند چه؟ از چه سنی می توانیم شروع استفاده از آنها را توصیه کنیم؟

ما استدلال نمی کنیم که پوشیدن صندل پاشنه بلند باعث می شود زنان لاغرتر به نظر برسند، آنها متفاوت راه می روند. عوارض جانبی، چه خوب و چه بد، واضح است، اما دختران از چه سنی باید صندل پاشنه بلند را شروع کنند؟ عواقب پوشیدن کفش پاشنه بلند چیست؟

حتی با صندل های پاشنه بلند 2 سانتی متری، ماهیچه های پا در سطح قوی انقباض قرار دارند. در حالی که کودک شما ممکن است کاملاً روی انگشتان پا نباشد، وقتی یک قدم به جلو بر می‌دارد، ماهیچه‌هایش به اندازه‌ای شل نمی‌شوند که انگار صندلهای تخت می‌پوشد.

بنابراین، تاندون ها به پایی که در حالت اکستنشن کامل نیست عادت می کنند و کوتاه می شوند.