اسباب بازی قورباغه که کودکان در صورت داشتن آن در بیمارستان های اطفال پذیرش می شوند

محدودیت های استقامت اسباب بازی قورباغه ساخته شده از انواع کاغذ باید بررسی شود. از طرف دیگر در پلاستیک تنوع کیفیت و همچنین تنوع شکل و رنگ وجود دارد.

پلاستیک بسیار سخت و شکستنی نیز وجود دارد. پلاستیکی نیز وجود دارد که بسیار نرم است و در گرما به سرعت ذوب می شود. پارچه ها، درختان، معادن… در هر ماده اسباب بازی تفاوت های کیفی وجود دارد. حتی اگر گران باشد، مناسب برای سلامتی، مفید، ماندگار، با کیفیت خوب انتخاب شود.

اندازه، شکل و رنگ اسباب بازی ها باید برای روانشناسی کودک مناسب باشد: کودکان رنگ های پر جنب و جوش و جذاب را ترجیح می دهند.

به جای توپ خاکستری مانند یک توپ قرمز است و به جای رنگ های آشفته ای که آنها را خسته می کند، اسباب بازی هایی را انتخاب می کنند که به سادگی در چند رنگ نقاشی شده اند.

اسباب بازی

اندازه اسباب بازی ها نیز باید مناسب دنیای کودکان باشد. یک ریل چوبی بزرگ، یک توپ بزرگ، اسباب بازی های خرس بسیار بزرگ، نوزادان… هم گران هستند و هم برای بچه ها مناسب نیست که به راحتی همه جا را ببرند.

مهمتر از آن، کودکان باید بتوانند به راحتی اسباب بازی ها را در دست بگیرند و همانطور که می خواهند با آنها رفتار کنند. باید از اسباب بازی های کارتونی خودداری کرد و تا حد امکان اسباب بازی های مینیاتوری زندگی واقعی را خریداری کرد.

از آنجایی که اسباب بازی ها یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده تخیل و بازی کودکان هستند، نباید حقیقت را تحریف کنند. اسباب بازی های خنده دار حیوانات باعث ایجاد تصورات نادرست در مورد دنیای حیوانات در کودکان می شود.

رنگ آمیزی بیش از حد مصالح ساختمانی ساختمان را دشوار می کند. شکل و رنگ اسباب بازی ها باید به گونه ای باشد که حافظه و توجه کودکان را خسته نکند.