ارتباط استفاده از میز مناسب و یادگیری در کودکان

یادگیری نوشتن یک فرآیند کلیدی در آموزش بوده است، زیرا برای سوادآموزی حیاتی است. پستمن (1994) استدلال می کند که دوران کودکی زمانی اختراع شد که نیاز به باسواد شدن در اروپای قرن هجدهم ضروری بود.

از آن زمان، مهارت های گرافیکی و دست خط به عنوان نقاط عطف حرکتی واقعی در دوران کودکی در کنار راه رفتن، صحبت کردن و استفاده از ابزار مورد توجه قرار گرفته است.

حتی با وجود اینکه در قرن بیست و یکم استفاده از نوت بوک و تبلت و میز پلاستیکی تحریر به ترتیب با صفحه کلید و صفحه لمسی خود در بین کودکان رو به افزایش است.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد دست خط مهارتی است که باید قبل از مهارت های صفحه کلید کسب شود.

یادگیری نوشتن مستلزم توانایی رونویسی صداها در یک سیستم رمزگذاری شده و همچنین داشتن یک میز پلاستیکی چند کاره مناسب است با دستور زبان خاصی است که برای برقراری ارتباط صحیح با خواننده بالقوه لازم است.

میز

از این نظر، توانایی برقراری ارتباط از طریق نقاشی با توانایی نوشتن در هم آمیخته است. به عنوان مثال، بوترل (2011) فرض می کند که مهارت های ایجاد علائم گرافیکی با مهارت های طراحی قابل تعویض است.

مهارت حرکتی نوشتن و ترسیم در دوران مدرسه بسیار مهم است زیرا تقریباً در تمام فعالیت های مدرسه دخیل است.کریستنسن به ارتباط معناداری بین خودکار بودن مهارت های گرافیکی می توانید از میز پلاستیکی مناسب کمک بگیرید.

مشکلات در اجرای الگوهای نوشتن و ترسیم نیز به طور کلی با مشکلات یادگیری مرتبط است و برای یادگیرندگان جوان، مشکلات نیز به شکل گیری حروف و خواندن مربوط می شود.

با در نظر گرفتن می توانید برای تمرین آنها از میز پلاستیکی ناهار خوری استفاده کنید و اینکه کودکانی که مشکلات دست خطی دارند مستعد این هستند که توانایی یادگیری آنها در ابعاد مختلف به حداقل برسد .

  • منابع:
    1. The role of school desk on the learning of graphic skills in early childhood education in Brazil
  • تبلیغات: 
    1. پخش عمده جاکلیدی عروسکی
    2. دستگیری سارقان پولکی مغازه ای در شیراز!!!!
    3. جهیزیه پرماجرایی که فقظ ظروف یکبار مصرف داشت
    4. آیا می دانستید کیک ضربان قلب را بالا می برد؟